Promocje
Bluza z Kapturem Uniseks Ercio M
Bluza z Kapturem Uniseks Ercio M

170,00 zł

Cena regularna: 199,00 zł

Najniższa cena: 199,00 zł
szt.
Bluza Dziecięca Ercio XS
Bluza Dziecięca Ercio XS

100,00 zł

Cena regularna: 115,00 zł

Najniższa cena: 115,00 zł
szt.
Bluza Dziecięca Ercio L
Bluza Dziecięca Ercio L

100,00 zł

Cena regularna: 115,00 zł

Najniższa cena: 115,00 zł
szt.
Bluza Dziecięca Kaczuszka L
Bluza Dziecięca Kaczuszka L

100,00 zł

Cena regularna: 115,00 zł

Najniższa cena: 115,00 zł
szt.
Zwroty i reklamacje

Zakupione u nas produkty możesz zwrócić w ciągu 14 dni od momentu otrzymania paczki. W tym celu skontaktuj się z nami na adres email shop@ercio.pl lub wypełnij poniższy formularz kontaktowy. Koniecznie podaj numer zamówienia i opisz, które rzeczy zwracasz i dlaczego.

Jak odesłać zwracany produkt?

Pamiętaj, aby do paczki włożony był paragon i oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie możesz napisać odręcznie lub na komputerze i podpisać. W formularzu podaj swój numer konta oraz numer zamówienia. Przyspieszy to zwrot pieniędzy.
O zachowaniu 14-dniowego terminu zwrotu decyduje data nadania paczki zwrotnej. Zwracany towar musi być kompletny (wraz z metkami) i nie może nosić oznak użytkowania. W przypadku, gdy zwrócisz nam produkt, który nie spełnia tych wymagań, będziemy zmuszeni odesłać go na Twój koszt.

Jak otrzymam zwrot?

Pieniądze za zwracany towar przelewamy nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania paczki. Forma zwrotu należności zależy od metody płatności wybranej podczas składania zamówienia. Jeżeli zamówienie było opłacone przelewem natychmiastowym, zwrotu dokonamy w ten sam sposób. 

Koszty zwrotu towaru do Sklepu ponosi Klient. Jeśli zamówienie było opłacone, a nie zostało odebrane, zwracamy wartość zamówienia pomniejszoną o koszt przesyłki zwrotnej.

 

Reklamacje

Jeśli zakupiony przez Ciebie produkt okazał się wadliwy, uszkodzony lub niezgodny z zamówieniem, chętnie pomożemy Ci rozwiązać ten problem. Poniżej przedstawiamy procedurę reklamacyjną:

  1. Skontaktuj się z nami, używając jednego z dostępnych sposobów kontaktu (formularz kontaktowy lub e-mail: shop@ercio.pl)
  2. Opisz szczegółowo problem, który napotkałeś, i dołącz wszelkie istotne informacje oraz dokumenty, takie jak numer zamówienia, faktura, zdjęcia.
  3. Odpowiemy na Twoje zgłoszenie w możliwie najkrótszym czasie i udzielimy dalszych instrukcji dotyczących reklamacji.
  4. Jeśli reklamacja zostanie uznana, będziemy dążyć do rozwiązania problemu w sposób, który będzie dla Ciebie najkorzystniejszy. Może to obejmować wymianę produktu na nowy, naprawę, zwrot pieniędzy lub inną formę rekompensaty.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl